Ν. Χαρδαλιάς από την Κινέτα: «Το καλοκαίρι του 2028 ανοίγουμε τη βρύση και δίνουμε νερό σε 5.120 νοικοκυριά»

Ν. Χαρδαλιάς από την Κινέτα: «Το καλοκαίρι του 2028 ανοίγουμε τη βρύση και δίνουμε νερό σε 5.120 νοικοκυριά»

Την πρώτη φάση της κατασκευής του εσωτερικού δικτύου υδροδότησης της Κινέτας, προϋπολογισμού 17 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, κατά την αυτοψία που πραγματοποίησε στο εργοτάξιο επί της Κακιάς Σκάλας όπου, σε μήκος 2,5 χλμ, εκτελείται ήδη το δυσκολότερο κομμάτι του έργου. Ακολούθως, ο περιφερειάρχης, συνοδευόμενος από τον δήμαρχο Μεγαρέων, Παναγιώτη Μαργέτη και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ, Χάρη Σαχίνη, μετέβη στη δεξαμενή υδροδότησης στο Πανόραμα Κινέτας, χωρητικότητας 3.000 κυβικών μέτρων, από την οποία θα υδροδοτούνται οι εντός σχεδίου κατοικίες του οικισμού.

Αμέσως μετά, στο Κοινοτικό Κατάστημα Κινέτας, συναντήθηκε με πολίτες, επαγγελματίες και εκπροσώπους φορέων της περιοχής, με τους οποίους συζήτησε τόσο για το έργο της υδροδότησης όσο και για θέματα που τους απασχολούν.

Ο κ. Χαρδαλιάς υπενθύμισε την αρχική δέσμευσή του ως προς την επίλυση του χρόνιου προβλήματος της υδροδότησης, για το οποίο, όπως είπε, εργάστηκαν συντονισμένα Περιφέρεια, Δήμος και ΕΥΔΑΠ, τονίζοντας: «Το δικαίωμα στο νερό δεν είναι πλέον διεκδικούμενο. Είναι αυτονόητο δικαίωμα του πολίτη. Είναι δικό μας στοίχημα και δική μας ευθύνη. Κι εμείς δεν μιλάμε ούτε με συνθήματα ούτε με πυροτεχνήματα. Μιλάμε με το έργο μας και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που δίνουν λύσεις σε προβλήματα πολλών δεκαετιών».

Επίσης, ο περιφερειάρχης ανακοίνωσε ότι πριν από λίγες ημέρες δόθηκε η προέγκριση για τη δημοπράτηση της επόμενης φάσης κατασκευής του εσωτερικού δικτύου, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 10,5 εκατ. ευρώ σε αρχικό στάδιο, επιπροσθέτως των 6,4 εκατ. της αρχικής φάσης. «Με σαφή και σφιχτά χρονοδιαγράμματα, προχωρά σταθερά το έργο», ανέφερε σημειώνοντας πως «τον επόμενο μήνα δημοπρατείται η κατασκευή του εσωτερικού δικτύου και το αργότερο το καλοκαίρι του 2028 ανοίγουμε τη βρύση και δίνουμε νερό σε 5.120 νοικοκυριά της Κινέτας».

Ο κ. Χαρδαλιάς επεσήμανε ότι προωθείται και επόμενη φάση του έργου, που αφορά στη σύνδεση επιπλέον 2.500 εκτός σχεδίου νοικοκυριών με το κεντρικό σύστημα υδροδότησης της ΕΥΔΑΠ, υπογραμμίζοντας: «Έχουμε εξασφαλίσει όλους τους απαραίτητους πόρους για όλες τις φάσεις υλοποίησης του έργου. Στόχος μας είναι να διαθέσουμε 30 εκατ. ευρώ για να ολοκληρώσουμε και τις 7.620 περίπου συνδέσεις, ώστε να απολαύσετε το αυτονόητο δικαίωμά σας στο δημόσιο αγαθό που λέγεται νερό».

Ο δήμαρχος Μεγαρέων ευχαρίστησε την Περιφέρεια Αττικής και τον κ. Χαρδαλιάς για την υλοποίηση αυτού του δύσκολου έργου, όπως είπε. «Καταφέραμε όμως να το βάλουμε σε πορεία, γιατί όλοι οι κρίκοι της αλυσίδας -η Περιφέρεια, ο Δήμος, η ΕΥΔΑΠ και ο ανάδοχος- δουλέψαμε ενωμένοι σαν μια γροθιά, για να ξεπεραστούν οι δυσκολίες. Τώρα έχουν εξασφαλιστεί τα χρήματα, έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις και προχωρούν οι εργασίες. Και είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε νερό στις βρύσες μας εντός του στενού χρονοδιαγράμματος που έχει καθοριστεί», ανέφερε.

Τον περιφερειάρχη συνόδευσαν η αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Αθανασία Παπασπύρου και οι προκάτοχοί της Κλεάνθης Βαρελάς και Λευτέρης Κοσμόπουλος, ο προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του ΠΕΠ «Αττική 2021-2027», Δημήτρης Δρόσης, ο γενικός διευθυντής Ύδρευσης της ΕΥΔΑΠ, Γιώργος Καραγιάννης και στελέχη και συνεργάτες τους.

Σημειώνεται ότι το έργο «Υδροδότηση Οικισμού Κινέτας Μεγάρων», με δικαιούχο την ΕΥΔΑΠ ΑΕ, συγχρηματοδοτείται από το ΠΕΠ «Αττική 2021-2027» με στόχο την κατασκευή όλων των αναγκαίων υποδομών για τη μόνιμη σύνδεσή του με το κεντρικό σύστημα της ΕΥΔΑΠ, δίνοντας λύση σε ένα πρόβλημα το οποίο ταλαιπωρεί τόσο τους 21.000 μόνιμους κατοίκους του οικισμού όσο και τους χιλιάδες επισκέπτες της θερινής περιόδου.

Η σχετική πράξη εντάχθηκε στο ΠΕΠ «Αττική 2021-2027» με απόφαση του περιφερειάρχη, Νίκου Χαρδαλιά, τον Μάρτιο του 2024, η σύμβαση με τον ανάδοχο υπεγράφη τον περασμένο Ιούνιο και το έργο αναμένεται να παραδοθεί τον Ιούνιο του 2027.

Η αρχική φάση του έργου, που σήμερα βρίσκεται σε εξέλιξη, προϋπολογισμού 6,4 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει την κατασκευή αγωγού μεταφοράς νερού της ΕΥΔΑΠ συνολικού μήκους 15 χλμ. από τα Μέγαρα στην Κινέτα, καθώς και την κατασκευή νέας κεντρικής δεξαμενής με δύο θαλάμους, συνολικής χωρητικότητας 3.000 κυβικών μέτρων.

ΦΩΤΟ: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ/ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΟΛΗΣ

Read more

Masterclass με τον Γιώργο Λάνθιμο στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Masterclass με τον Γιώργο Λάνθιμο στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Με μια φιλμογραφία που έχει επηρεάσει καθοριστικά το σύγχρονο σινεμά, ο διεθνούς κύρους δημιουργός των ταινιών «Dogtooth», «The Lobster», «The Favourite», «Poor Things» και, πρόσφατα, «Bugonia», Γιώργος Λάνθιμος, δίνει ένα masterclass στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το Σάββατο 28 Μαρτίου 2026 στις 16:00, στο πλαίσιο της πρώτης φωτογραφικής του

By Ghost
Δρομολογείται η αποκατάσταση και η ανάδειξη ρωμαϊκής έπαυλης στο Αμύνταιο της Φλώρινας, με ψηφιδωτά και τοιχογραφίες

Δρομολογείται η αποκατάσταση και η ανάδειξη ρωμαϊκής έπαυλης στο Αμύνταιο της Φλώρινας, με ψηφιδωτά και τοιχογραφίες

Το υπουργείο Πολιτισμού δρομολογεί την αποκατάσταση και ανάδειξη της ρωμαϊκής έπαυλης, κοντά στο Αμύνταιο, όπου ήταν η αρχαία Εορδαία. Ανακαλύφθηκε στη θέση «Λιβάδια», στον αρχαιολογικό χώρο της ελληνιστικής πόλης Πετρών, που καταλαμβάνει περίπου 8.000 τ.μ. Το συνολικό έργο περιλαμβάνει τη συντήρηση και ανάδειξη των κτηριακών καταλοίπων, την κατασκευή

By Ghost
Πολιτιστική Συνταγογράφηση, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη δημόσια υγεία - Οι καθηγητές Ν. Στεφανής και Ντ. Φανκούρτ μιλάνε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτιστική Συνταγογράφηση, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη δημόσια υγεία - Οι καθηγητές Ν. Στεφανής και Ντ. Φανκούρτ μιλάνε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το Διεθνές Συνέδριο Πολιτιστικής Συνταγογράφησης (Art on Prescription), που διοργανώθηκε 13 έως 15 Μαρτίου 2026 στο κτήριο του Ακροπόλ Παλάς, στην Αθήνα, από το υπουργείο Πολιτισμού, με την επιστημονική υποστήριξη του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγείας «Κ. Στεφανής» (ΕΠΙΨΥ), έδωσε πολλές σημαντικές ειδήσεις. Το γεγονός ότι για πρώτη φορά το

By Ghost
Η «Άννα Μπολένα» αλλιώς – Ο Θέμελης Γλυνάτσης μιλάει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τη νέα παραγωγή της ΕΛΣ

Η «Άννα Μπολένα» αλλιώς – Ο Θέμελης Γλυνάτσης μιλάει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τη νέα παραγωγή της ΕΛΣ

«Πρέπει να τολμάς να δεις τα έργα αλλιώς», δηλώνει ο Θέμελης Γλυνάτσης, σκηνοθέτης της νέας παραγωγής της «Άννας Μπολένα» στην Εθνική Λυρική Σκηνή, η οποία ανεβαίνει από τις 26 Μαρτίου στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος του ΚΠΙΣΝ για έξι παραστάσεις. Η παράσταση εντάσσεται στον θεματικό άξονα 2025/26 της ΕΛΣ «Η

By Ghost